SFO Trekløveren

Høng Skoles skolefritidsordningen "Trekløveren" er et tilbud for skolens elever fra 0.-6. klasse.

Børnene fra 0.-1. klasse er tilknyttet STAFETTEN 1, og børnene fra 2.-6. er tilknyttet STAFETTEN 2.

SFO har sine egne lokaler, faglokaler og idrætshaller til rådighed og er har store legepladser, hvor der blandt andet er bålpladser og andre udendørsaktiviteter. Rundt om husene er der store grønne arealer med gode muligheder for motorisk og fantasifuld udfoldelse.

Vi er en del af skolen, hvor undervisning- og fritidsdel er en komplementerende helhed. Læringsrum giver mulighed for medindflydelse og personlig udvikling.

Bevægelse, fordybelse og kvalitative aktiviteter vægtes højt.

Personale, børn og forældre er drivkraften i en konstant udvikling af mål og vision.

SFO'en er DGI certificeret.

Bål

SFO leder - George Bachous: tlf. 51442423

I åbningstider kan SFO kontaktes på:

STAFETTEN 1: tlf. 58853620

STAFETTEN 2: tlf. 58856419

Åbningstider

6:00-08:00 alle dagene

12:50-17:00 mandag og fredag

13:50-17:00 tirsdag, onsdag og torsdag

Der er mulighed for morgenplads, halvdagsplads og heldagsplads.

Der tilbydes en fælles pasning i skolens lukkede dage og uge 28, 29 og 30, på en af SFO'erne fra den sydlige del af Kalundborg Kommune.